می تواند 3 مرحله CKD درمان شود با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : Andy

می تواند 3 مرحله CKD درمان شود با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

بیماری مزمن کلیوی اختلال پیشرونده با آسیب است، سه سلول وضعیت از جمله: سالم، بیمار، مرده وجود دارد. بنابراین نارسایی کلیه عملا نمی تواند معکوس شود. بنابراین می تواند 3 مرحله CKD درمان شود توسط Osmotherapy پزشکی میکرو چینی؟
علت این آسیب خاص نیست و علایم مختلف شناخته شده است که مسئول این وضعیت هستند، مانند حفظ سموم و مایعات، عدم تعادل الکترولیتی، اختلالات متابولیکی و غیره. در حال حاضر در بسیاری از کشورهای غربی دیالیز توسط پزشکان توصیه می شود، برای پاکسازی سموم، تنظیم حجم خون و همچنین تعیین مقدار متابولیسم.
اما، ما می توانیم توابع کلیه را بهبود بخشد تا طول عمر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه افزایش یابد. CKD عمدتا توسط عملکرد کلیه در مقایسه با یک فرد جوان تعریف شده است. عملکرد کلیه در طول زمان بدتر می شود، به طوری که بسیاری از افراد مبتلا به CKD هستند اگر به اندازه کافی خوش شانسی برای زندگی کردن به سن.
توابع پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی چیست؟
1. گسترش رگ های خونی پزشکی میکرو چینی می تواند رگ های خونی را فراهم کند که به میزان کافی خون و اکسیژن را برای کلیه فراهم می کند و بنابراین کلیه را حفظ می کند. فیلتراسیون بالا، پرفیوژن بالا در کلیه ها.
2. ضد التهاب پاسخ واگیردار یک عامل خطرناک برای تشدید بیماری های کلیوی است. اگر پاسخ التهاب همچنان رخ می دهد، تخریب مجتمع سیستم ایمنی افزایش می یابد. بنابراین اثرات ضد التهابی به منظور جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر است.
3. ضد انعقاد انعقاد یک عارضه خطرناک است. داروهای چینی به منظور اطمینان از گردش خون هموار می شوند بنابراین اکسیژن و خون کافی برای کلیه ها فراهم می شود و در نتیجه به بهبود خود و بهبود خود کمک می کند.
4. از بین بردن ماتریکس خارج سلولی. برای جلوگیری از خسارت های کلیوی و تعمیر خسارات سلول های داخلی کلیوی، بهتر است که ماتریکس خارج سلولی از بین برود تا محیطی بهتر برای بهبود کلیه خود ایجاد شود.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اثرات خوبی بر بهبود عملکرد کلیه دارد تا طول عمر امید به زندگی برای 3 مرحله CKD را افزایش دهد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: